rene-en-astrid-down-under-nieuw-zeeland.reismee.nl

Rene en Astrid "Down Under" in Nieuw Zeeland 2017

Hallo en welkom op ons reislog!

Waar je onze avonturen en ervaringen "Down Under in Nieuw Zeeland" kunt meebeleven. Hier vind je verhalen en foto's en ziet men op de kaart waar we zijn (of zijn geweest).

Bijna klaar voor vertrek, het begint nu toch echt te kriebelen, spullen stapelen zich op bij de koffers met de nodige niet vergeten lijstjes en de vele tips. Heel benieuwd hoe het is zo aan de andere kant van de wereld, hoe zal het gaan met autorijden aan de linkerkant van de weg, de richtingaanwijzer die veranderd in de ruitenwisser (want ook die zit contra). Stappen we aan de kant van de auto in daar het stuur rechts zit). We gaan het beleven!

Via Amsterdam naar Dubai, vliegen we naar Auckland gelegen bovenin het Noordereiland, het begin van onze reis die eindigt in Christchurch, onderaan het Zuidereiland.

Nieuw Zeeland, het land van de Kiwi's (zo worden de bewoners genoemd) Nieuw Zeeland, het land dat meer schapen telt dan inwoners, Nieuw Zeeland, een reis van 18.116 km waar we ongeveer 29 uur over zullen doen. Nieuw Zeeland, het land "Down Under".

Wil je automatisch een bericht ontvangen, bij nieuwe foto's of verhalen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Bedankt voor je bezoek aan ons reislog met onze belevenissen "Down Under" . Laat gerust af en toe eens een berichtje achter.